Fundación Málaga, with the aim of improving the quality of life of people with difficulties and aware of the work of this dining room in the last 25 years, gave it a donation of 20 thousand euros in 2009.

To the Comedor de Santo Domingo, which throughout 2008 has served 64,000 breakfasts, lunches and dinners, come all kind of users asking for their help —unemployed people, immigrants, passers-by, people with psychological problems or addictions and also people with a minimum pension that is not enough to cover their needs. It is worth noting in recent months the large number of families that are coming to the Association to ask for food for their members.

Fundación Málaga, con el objetivo de mejorar la calidad de vida de las personas con dificultades y consciente del trabajo de este comedor en los últimos 25 años, le hizo entrega en 2009 de una donación de 20 mil euros

Al Comedor de Santo Domingo, que a lo largo de 2008 ha servido 64 mil desayunos, comidas y cenas, acuden todo tipo de usuarios solicitando su ayuda: personas en paro, inmigrantes, transeúntes, personas con problemas psicológicos o adicciones y también personas con una pensión mínima que no alcanza para sus necesidades. Cabe destacar en los últimos meses el gran número de familias que están acudiendo a la Asociación a solicitar comida para sus miembros.