Fundación Málaga collaborated with the Department of Culture of the city of Alhaurín de la Torre in this cycle of concerts, which was attended by Obra Social de Unicaja and ADICAT

This series of concerts in 2006 was dedicated to the figure of Wolfgang Amadeus Mozart, on his 250th Anniversary and in 2007 to Romanticism, with performances by the «Cuarteto Alborán», made up of soloists from the Orquesta Filarmónica de Málaga and the «Trío Amadeo», from the prestigious Albéniz Foundation of Madrid, in which the young Málaga-born cellist Carmen María Elena, who has been receiving a grant from the Fundación Málaga since 2004, took part.

Fundación Málaga colaboró con la Concejalía de Cultura del Ayuntamiento de Alhaurín de la Torre en este ciclo de conciertos, que contó con la presencia de la Obra Social de Unicaja y la ADICAT

Este ciclo de conciertos en 2006 estuvo dedicado a la figura de Wolfgang Amadeus Mozart, en su 250 Aniversario y en 2007 al Romanticismo, contando con la actuación del “Cuarteto Alborán”, integrado por solistas de la Orquesta Filarmónica de Málaga y del “Trío Amadeo”, proveniente de la prestigiosa Fundación Albéniz de Madrid, en el que participa la joven cellista malagueña Carmen María Elena, becada por Fundación Málaga desde 2004.