Fundación Málaga gives to Cáritas Málaga the 2,000 euros related to the sales of the book “FORO ABIERTO”

The sales of the publication “Foro Abierto”, a work by Francisco Javier Carrillo Montesinos, which compiles 25 journalistic and narrative articles, has produced 2,000 euros which Fundación Málaga has granted entirely to Cáritas Málaga. The awards ceremony has taken place this 29th March. The author himself, accompanied by Fundación Málaga’s President and representatives from the newspaper “Diario Sur”, has given the cheque to Francisco José Sánchez, director of “Cáritas Diocesana” of Málaga.

The “Foro Abierto” illustrations are a series of unpublished prints by Enrique Brinkmann, and it also contains two introductory texts by two journalism masters, Miguel Ángel Aguilar and Diego Carcedo.

Fundación Málaga entregó a Cáritas Málaga los 2.000 euros de las ventas del libro de Francisco Javier Carrillo Montesinos

Las ventas de la publicación ‘Foro abierto’, una obra de Francisco Javier Carrillo Montesinos que recopila 25 artículos periodísticos y narrativos, ha reportado 2.000 euros que Fundación Málaga ha donado de forma íntegra a Cáritas Málaga. El acto de entrega se ha realizado este 29 de marzo. El propio autor de la obra, acompañado del presidente de Fundación Málaga y representantes de Diario Sur, ha entregado el cheque al director de Cáritas Diocesana de Málaga, Francisco José Sánchez.

Las ilustraciones de ‘Foro abierto’ son una serie inédita de grabados de Enrique Brinkmann e igualmente cuenta con dos textos introductorios de dos maestros del Periodismo como son Miguel Ángel Aguilar y Diego Carcedo.