Fundación Málaga participated in the editions of the Málaga Book Fair by making publications published by the Foundation available to all the people of Málaga.

Among the publications published by Fundación Málaga, the Rotarians of Málaga (1927-1936) stand out. ‘Un espacio de tolerancia, progreso y solidaridad al filo de la Guerra Civil’ by Elías de Mateo, latest copies of ‘Colección 4 Estaciones’ operated by Juvenal Soto, books on archaeological themes such as ‘El Cerro de la Tortuga. El Templo y la Necrópolis Ibero – Púnica de Málaga’ and ‘El Testamento Oculto. El descubrimiento del origen de la escritura hallada en Málaga’ by Juan Manuel Muñoz, exhibition catalogues such as ‘El perímetro de mi carne’ by Eugenia Esteban and facsímiles such as ‘Lex Flavia Malacitana’.